Symptomsjekker

Innholdet i symptomsjekkeren er under kontinuerlig og omfattende utvikling og en rekke spesialister er i full gang med å utvide innholdet til også inkludere spesielle forhold knyttet bl.a. til barn og eldre. Samtidig foregår det løpende forbedringer basert på erfaringer, og som også inkluderer ord og uttrykk. Vi er derfor takknemlige for din tilbakemelding når du bruker tjenesten!

Per dags dato er det 660 diagnoser og over 1200 symptomer som analyseres for å komme frem til en konklusjon. Hvert symptom kan ha 10 forskjellige beskrivelser, og i en utvidet versjon vil også alle symptomer og svar automatisk kunne konverteres til hele 17 språk.

Jeg har lest og godtatt Tjenestevilkår og Personvernerklæring
Ok, jeg forstårOk, jeg forstårNei takk

Veiviser til riktig behandling

Det er vårt mål med utviklingen av denne symptomsjekkeren.

AMS har siden 2018 samarbeidet med internasjonale partnere for å utvikle en god symptomsjekker som kan sikre at alle får anbefalt riktige behandlingsnivå.

Det gjenstår en god del arbeid for å sikre at også brukere med flere kroniske sykdommer, alvorlige diagnoser eller andre risikotilstander raskt blir ledet til riktig helsehjelp, også ved et sammensatt symptombilde.

Den finnes nå på 17 språk, AMS har ansvar for Norsk, Dansk og Svensk.

Vi tilpasser til skandinaviske forhold, verifiserer og validerer.

Hittil er det definert 660 diagnoser og 1200 symptomer med 10 forskjellige beskrivelser. Flere spesialistområder er under implementering.

Frigivelse er satt på hold inntil videre.
Ok. Gå tilbake
Hjem / AMS Symptomsjekker